Πώς θα αποφύγετε λάθη κατά την ανακαίνιση του ξενοδοχείου σας;

Ανακαίνιση Ξενοδοχείων

Συνώνυμη με τη λειτουργία κάθε ξενοδοχείου είναι η ανακαίνιση.

Ένας ανανεωμένος χώρος έχει θετική επίδραση όχι μόνο στην ψυχολογία των πελατών, οι οποίοι έχουν διάθεση να περάσουν χρόνο στο ξενοδοχείο σας και να σας επιλέγουν για τα επαγγελματικά τους ταξίδια ή τις διακοπές τους, αλλά και στην ψυχολογία των υπαλλήλων, αυξάνοντας την απόδοση και τη διάθεσή τους να εργαστούν.


Η αναστάτωση που θα επέλθει με την ανακαίνιση μπορεί να προκαλέσει απώλεια εισοδήματος κάτι το οποίο δεν είναι ζητούμενο σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση.

Πριν από μια ανακαίνιση πολλές φορές δεν ξέρουμε από πού να ξεκινήσουμε, ποιους όρους θα βάλουμε, ποιοι θα είναι οι συνεργάτες μας;

Τα σημεία που θα κρίνουν την επιτυχία μιας ανακαίνισης :

  • Πρέπει να υπάρχει ένας ξεκάθαρος στόχος για το τι θέλουμε να κάνουμε.
  • Πρέπει να τεθούν εξ ́αρχής με ακρίβεια ο χρόνος περάτωσης του έργου, το κόστος και η ποιότητα της ανακαίνισης
  • Πρέπει να αναπτυχθεί ένα πλάνο και χρονοδιάγραμμα στο οποία θα περιέχονται όλες οι λειτουργίες του ξενοδοχείου κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης. Το πώς θα “περνάνε” τα δωμάτια από εντός σε εκτός υπηρεσίας, εάν το ξενοδοχείο λειτουργεί κατά τη διάρκεια των εργασιών.
  • Οι υπεργολάβοι που θα λάβουν μέρος στην ανακαίνιση να μπορούν να καταλάβουν ποιο είναι το ζητούμενο από θέμα χρόνου και κόστους· εάν έχουν την απαραίτητη εμπειρία να αντιμετωπίσουν τυχόν απρόοπτα κατά τη διάρκεια του έργου.

Η ανακαίνιση είναι ένα “ομαδικό άθλημα”. Χρειάζεται μια ομάδα από άτομα διαφόρων ειδικοτήτων που θα αναλάβουν τα διάφορα στάδια της μεταμόρφωσης του ξενοδοχείου. Όπως στα ομαδικά αθλήματα, έτσι και εδώ πρέπει η ομάδα των ειδικών και των ιδιοκτητών της επιχείρησης να συγκεντρωθούν πριν την έναρξη του έργου για να τεθούν πραγματικοί χρόνοι για τα στάδια της ανακαίνισης. Αυτό θα έχει άμεσο αντίκτυπο στο κόστος, την ποιότητα και το χρόνο ολοκλήρωσης της ανακαίνισης.

Όπως αναφέραμε και νωρίτερα, πριν ξεκινήσει μια ανακαίνιση, όσο μικρή ή μεγάλη και αν είναι, χρειάζεται ξεκάθαρο στόχο για να μπορέσουν να προσδιοριστούν ο χρόνος και το κόστος αυτής.

  • Μέσα στον υπολογισμό του χρόνου δεν πρέπει να ξεχάσουμε να συμπεριλάβουμε και τη διαδικασία σχεδιασμού και επιλογής υλικών. Πολλές φορές δαπανούμε πολύ από το διαθέσιμο χρόνο μας σε αυτά τα δύο.
  • Για να καθορίσουμε το στόχο θα πρέπει να δούμε αν το ύψος της επένδυσης μας θα επιφέρει τα ανάλογα κέρδη. Η όλη διαδικασία πρέπει να κοστολογηθεί βήμα-βήμα, π.χ. ποιο είναι το κόστος σχεδιασμού, ποιο είναι το κόστος κατασκευής, ποιο είναι το κόστος λειτουργίας του ξενοδοχείου κατά την περίοδο των εργασιών.
  • Τέλος, ο παράγοντας ποιότητα είναι καθοριστικός για όλα τα παραπάνω. Εάν υπάρχει κάποιο BRAND τα πράγματα ίσως είναι απλά, καθώς θα υπάρχουν κάποια καθορισμένα standards. Εάν όχι, τότε το βάρος πέφτει πάνω στον ιδιοκτήτη ή στο διευθυντή. Επίσης, με τον όρο ποιότητα δεν εννοούμε μόνο τα υλικά που θα χρησιμοποιήσουμε αλλά και τους εργολάβους με τους οποίους θα συνεργαστούμε για την ανακαίνισή μας, ποιες μεθόδους χρησιμοποιούν για τις εργασίες τους και ποια είναι η εμπειρία τους.

Πολύ σημαντικό σημείο, το οποίο όσες φορές έχει παραβλεφθεί έχει δυσάρεστα αποτελέσματα, είναι το εξής: Η ομάδα των διακοσμητών που ασχολείται με το σχεδιασμό πρέπει να έχει ανοικτή και συνεχή επικοινωνία, κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού, με την κατασκευαστική ομάδα για να μπορεί να γίνει σωστή εκτίμηση κόστους και χρόνου για το έργο.

Φτάνοντας στην πραγματοποίηση έχουμε 3 βασικά στάδια:

Ξεκινάμε από τις προσφορές:

Δεχόμαστε και εξετάζουμε προσεκτικά όλες τις προσφορές ώστε να καταλήξουμε στους συνεργάτες μας. Αυτή είναι μια υποτιμημένη διαδικασία που εάν δεν γίνει σωστά έχει τα αντίθετα αποτελέσματα. Καλό είναι να γίνει λεπτομερής αξιολόγηση των προσφορών που έχουμε δεχτεί έτσι ώστε να επιλέξουμε την πλέον συμφέρουσα, που θα μας προσφέρει όχι μόνο οικονομικές τιμές αλλά και ποιότητα υλικών και εργασίας.

Στον προγραμματισμό πρέπει να συμπεριλάβουμε όλες τις λειτουργίες του ξενοδοχείου που λαμβάνουν χώρα κατά την ανακαίνιση και για το πόσο θα διαρκέσει αυτή. Κάνουμε δηλαδή. τον λεγόμενο “πιλότο” πούλ πριν την έναρξη των εργασιών της ανακαίνισης. Με το τελευταίο, λύνουμε και το 3ο θέμα που είναι η αξιολόγηση των συνεργατών και η έγκαιρη απάντηση όλων των ενδεχόμενων αποριών.

Βάλτε εγκαίρως τις παραγγελίες σας, δώστε χρόνο στους συνεργάτες σας, ζητήστε όμως και αυστηρό χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση του έργου.

Τέλος, και ενδεχομένως, το πιο σημαντικό σημείο: Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας!

Ενημερώστε τους με κάθε δυνατό τρόπο για το διάστημα που θα γίνονται εργασίες:

  • Αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα
  • Ειδικός χώρος στο site σας
  • Από το προσωπικό της υποδοχής

Η επικοινωνία θα σας φέρει σε πλεονεκτική θέση έναντι του ανταγωνισμού, επειδή “περνάτε” το μήνυμα ότι σας ενδιαφέρει το πελατολόγιό σας.

Θέλετε να μάθετε ποιο θα ήταν το κόστος της ανακαίνισης του ξενοδοχείου σας και πως μπορεί να συμβάλει η εταιρεία Siarampis στην υλοποίηση της;

Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας στο 210 – 2481700 ή στείλτε μας ένα email στο info@http://anakainisi-newhome.gr/ για μια αξιολόγηση των εγκαταστάσεων σας, των αναγκών σας και των υλικών που θα χρειαστείτε.

Leave a Comment

Your email address will not be published.